کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316404 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش 40 درصدی خرید بازی و نرم افزار در سه ماهه اول 2021

به گزارش سافت گذر، طبق اعلام مؤسسه App Annie، هزینه های پرداخت شده در اولین سه ماهه 2021 برای خرید بازی و نرم افزار در دو سیستم عامل اندروید و iOS به میزان 40 درصد افزایش یافت تا رکورد 32 میلیارد دلار به ثبت رسیده باشد. در این میان، اپ استور اپل و گوگل پلی استور به ترتیب 21 و 11 میلیارد دلار درآمد داشته اند. در اولین سه ماهه سال 2020، کاربران 23 میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن و بازی هزینه کردند و حالا افزایش 9 میلیارد دلاری بیانگر آن است که شیوع کرونا افراد را مجبور کرده بیشتر خرید کنند. با توجه به اینکه بسیاری ها در خانه مانده اند، سعی کرده اند بازی و نرم افزارهای پخش فیلم دانلود نمایند تا با تماشای سریال و برنامه های مختلف، زمان را بگذرانند. تعداد اپلیکیشن های دانلود شده از دو فروشگاه نرم افزاری نامبرده با رشد 10 درصدی به 31 میلیارد عدد رسید.

اپ استور اپل گوگل پلی استور گوگل پلی استور

گیمرهای پلی استور و اپ استور به ترتیب 35 و 30 درصد بیشتر از پارسال هزینه کردند. جالب آنکه هر هفته تقریباً 1 میلیارد بازی دانلود می شد که نسبت به آمارهای مشابه ثبت شده در 2019 و 2020 به ترتیب شاهد رشد 35 و 15 درصدی بوده ایم.

به خاطر شیوع کرونا، برخی از نرم افزارهای خاص بیشتر دانلود شدند. مثلاً در پلی استور بیشتر درآمدها را بازی ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های سرگرمی به دست آوردند و در اپ استور بازی ها، برنامه های عکسبرداری و فیلمبرداری و سرگرمی بیشترین طرفدار را داشتند. دسته هایی که در پلی استور با رشد و افزایش دانلود روبه رو بودند نیز عبارتند از شبکه های اجتماعی، ابزارها و اپلیکیشن های مدیریت مالی. سایر دسته هایی که در فروشگاه نرم افزاری اندروید رشد کردند، وضعیت آب و هوا و دوست یابی بودند. این در حالی است که در اپ استور دسته هایی که بیش از سایرین بارگذاری می شدند همان بازی ها، برنامه های عکسبرداری و فیلمبرداری و سرگرمی بودند. نرم افزارهای سلامتی هم با افزایش دانلود 25 درصدی روبه رو شدند زیرا افراد زیادی سعی کردند همزمانی که در خانه مانده اند ورزش کنند. سایر دسته های در حال رشد در اپ استور بازی ها، اپلیکیشن های مدیریت مالی و شبکه های اجتماعی بوده اند.

اپ استور اپل گوگل پلی استور گوگل پلی استور

اپلیکیشن بیشتر دانلود شده از اپ استور و گوگل پلی استور به صورت مشترک تیک تاک بود. سپس فیسبوک و محصولاتش نظیر اینستاگرام و واتس اپ، به ترتیب دوم، سوم و پنج شدند و فیسبوک مسنجر نهم شد. در این بین، بیشترین پرداختی ها در یوتیوب انجام شده اند و تیک تاک، تیندر و دیزنی پلاس در رده های دوم تا چهارم ایستادند. از نظر تعداد کاربران فعال، پنج برنامه فیسبوک، واتس اپ، فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و آمازون رده های اول تا پنجم را در اختیار گرفتند. توییتر و نتفلیکس هم هفتم و نهم شدند. بیشترین رشد را هم سیگنال و MX Takatak به خود اختصاص دادند.

لیست بازی های بیشتر دانلود شده نیز با تغییراتی همراه بود به طوری که Clash 3D از رده دوم به رده اول رسید و جای خودش را با Among Us! عوض کرد. Phone Case DIY رده چهارم را از آنِ خود کرد و Stacky Dash به رده هشتم تنزل یافت. دو بازی FAU-G: Fearless و United Guards هم دو عضو تازه ده بازی برتر به شمار می آیند.

از نظر کسب درآمد، ROBLOX صدرنشین شد و Pokemon Go، PUBG MOBILE و Candy Crush Saga به ترتیب چهارم، ششم و هفتم شدند. Among Us! بیشترین کاربران فعال را از آنِ خود کرد و پس از آن PUBG MOBILE، Candy Crush Saga، ROBLOX و Free Fire قرار گرفتند و Pokemon Go نهم شد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48795 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/14 تعداد مشاهده: 2053
سافت گذر